شبکه خانگی را خودتان بسازید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شبکه خانگی را خودتان بسازید
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 1112
نویسنده : MRK

پیشرفت در عرصه فناوری دیجیتال و فناوری چند رسانه ای ، کاربران خانگی را نیز به ایجاد شبکه پر سرعت خانگی برای ارتباط دستگاه هایی نظیر تلویزیون دیجیتال با کیفیت HD ، کنسول بازی ، کامپیوتر و ... واداشته است و از انجایی که پهنای باند شبکه های بی سیم جوابگوی تمامی نیازهای یک کاربر خانگی نیست پس گزینه ای به جز ایجاد یک شبکه سیمی معمولی برای کاربر باقی نمی ماند.

حتما" شما نیز از دردسرهای راه اندازی شبکه سیمی نظیر کابل کشی ، سوراخ کردن و گذراندن سیم از میان اتاق ها آن هم در محیط خانه آگاهید.

کمپانی وسترن دیجیتال به تازگی محصولی را به بازار ارائه کرده است تا کاربران بدون نیاز به سیم کشی و تنها با استفاده از پریز برق از سیم کشی درون دیوار به عنوان کابل شبکه استفاده کرده و یک شبکه خانگی پر سرعت را درون خانه خود راه اندازی کنند.

این محصول جدید WD Livewire نام گذاری شده است که می تواند تعداد 7 دستگاه را به طور همزمان با نرخ انتقال اطلاعات 200 مگابیت در ثانیه به یکدیگر و یا به شبکه اینترنت متصل سازد.این محصول دارای دو مبدل شبکه 8 پورت است که با اتصال به پریز برق محل های مورد نظر کاربر ، داده های دیجیتال را به صورت بسیار ایمن و با کدگذاری 128 بیتی ، انتقال می دهد.

طرزکار بسیار آسان این دستگاه و تکمیل قابلیت های دیگر محصولات تحت شبکه کمپانی Western digital از مزیت های اصلی این محصول است.

منبع " سازگار




:: برچسب‌ها: شبکه ,



مطالب مرتبط با این پست
.